On Her Majesty's Secret Service
Agent 007 (George Lazenby) and the adventurous Tracy Di Vicenzo (Diana Rigg) join forces to battle the evil SPECTRE organization in the treacherous Swiss Alps. But the group's powerful leader, Ernst Stavro Blofeld (Telly Savalas), is launching his most calamitous scheme yet: a germ warfare plot that could kill millions!