Waking Up in Reno
Candy (Charlize Theron) and Lonnie Earl (Billy Bob Thornton) are just crazy about each other. The problem: she's married to Roy (Patrick Swayze) and he's married to Darlene (Natasha Richardson). So far it's been a secret affair. But that's about to change, because this foursome is driving cross-country and headed for some big surprises.