Where the Wild Things Are
Feeling misunderstood at home and at school, mischievous Max (Max Records) escapes to the land of the Wild Things, majestic -- and sometimes fierce -- creatures. They allow Max to become their leader, and he promises to create a kingdom where everyone will be happy. However, Max soon finds that being king is not easy and that, even being with the Wild Things, there is something missing.