Wire Room
Action legend Bruce Willis comes out with guns blazing in this gripping cyberthriller. He plays Mueller, a Homeland Security agent mentoring new security agent Rosa (Kevin Dillon, Poseidon). Via spy cameras, Rosa must monitor arms-smuggling cartel member Flynn—and keep him alive at all costs. When a SWAT team descends on Flynn’s home, Rosa breaks the rules and contacts the gangster directly to save his life. But soon gunmen break into the wire room, putting Rosa’s and Mueller’s lives at risk.