With Open Arms
Jean Étienne Fougerole is a brilliant and well-known, left-wing intellectual. Invited on a TV talk show, he is confronted by a pugnacious journalist. The journalist dares Fougerole to welcome Roms to his own house.Fougerole shares his address. Unfortunately, a Rom father, Babik, and his family of nine have been watching the show. The very next morning he discovers them on his doorstep.