World's Best
Uprostřed vyrovnávání se s bouřlivými útrapami adolescence 12letý matematický génius Prem zjistí, že jeho nedávno zesnulý otec byl slavný rapper a okamžitě se toho chce o otcově životě a vášni dozvědět víc. Ač se jeho nové chování jeví nezodpovědně a jako rychlý způsob, jak o všechno přijít, Prem, poháněný nápaditými fantaziemi plnými hudby, je odhodlaný zjistit, jestli má hip-hop opravdu v krvi. Sekvence blikajících světel v pořadu mohou mít negativní vliv na fotosenzitivní diváky.