X-Men Origins: Wolverine
Seeking solace from his dark past, Logan (Hugh Jackman), better known as Wolverine, seems to have found love and contentment with Kayla Silverfox (Lynn Collins). Logan's peaceful existence is shattered when Victor Creed (Liev Schreiber), his vicious brother, brutally murders Kayla. Logan's thirst for revenge propels him into the Weapon X program, where he undergoes a painful procedure to bond his bones with adamantium, making him virtually indestructible and more than a match for Victor.