Ella Enchanted
Oscar-winner Anne Hathaway delivers an enchanting performance in this unforgettable, modern fairy tale costarring Vivica A. Fox, Cary Elwes, Hugh Dancy, Steve Coogan, and Minnie Driver. On the day she's born, Ella (Hathaway) is given the gift of obedience by her Fairy Godmother. Unable to refuse to do anything she's asked—no matter how wicked—Ella sets off to return the "gift." But her simple journey soon turns into an amazing magical adventure bursting with colorful characters, music, wit, and whimsy.