Zoe
In the near future, science can match couples and create perfect synthetic partners. Zoe, an android who thinks she’s human, works with Cole (McGregor), a man she secretly loves. When she learns the truth, they face a world hooked on love drugs and newer, upgraded models. As she nears replacement, Zoe must decide if her love is real—or just part of her programming.