Prožijte bitvu titánů jako nikdy dříve díky oživení odvěké rivality mezi Yankees a Dodgers v play-off MLB. Důvěrný přístup k hvězdným hráčům, manažerům i jejich rodinám vám odhalí, jaké oběti si žádá usednout na baseballovém trůnu.