Pohled do 20 let historie klubu, od jedinečné souhry týmu a šesti vítězství v Super Bowlu po vnitřní pnutí a drsné rozbroje. Tom Brady, Bill Belichick, Robert Kraft a klíčoví hráči týmu odhalí, jak trnitá cesta vede ke slávě a jaká se za ni platí cena.