100 dní na renovaci hotelu
Brian a Mika Kleinschmidtovi soupeří v renovaci dvou hotelů během pouhých 100 dní a vyhrát může jen jeden.
Brian a Mika Kleinschmidtovi mají 100 dní na renovaci dvou hotelů. Na jednolůžkové a dvoulůžkové pokoje si oba přizvou pár zkušených designérů.
Brian a Mika Kleinschmidtovi si každý přivede svého nového designéra, aby pomohli vyřešit jeden z největších hotelových strojů na peníze - kuchyni!