100 dní v divočině
Andrew a Gerrid soupeří s časem, aby dostali losa zpět do základního tábora. Navíc celá komunita pracuje společně na vybudování chýše goahti.
Pro Andrewa a Jennifer je poslední kapkou, když Oliver odmítne pomoci s přípravou ryb. Prudké ochlazení přinutí Adama a Evana ukončit lov na medvěda.
Adam a Evan, sami, v mrazu a zoufale hladoví podnikají nebezpečnou cestu do základního tábora. Oliver se pokouší přežít sám, ale teplota klesá.