Splinter
27 years after a virus wipes out most of humanity, scientists send a man (James Cole) back to 2015 to stop the plague from ever happening. Cole's only lead is a virologist (Dr. Cassandra Railly), who knows the dangerous source of the outbreak.
Cole is led to Haiti in 2014, where a dangerous outbreak proved to be a devastating moment in Dr. Railly's life.
A dangerous band of marauders that are hunting for Cole and Ramse threatens the mission to save the past.
When the tragic events of the Night Room create an alternate reality in 2043, Cole risks his future to save Dr. Railly.