A Salad Bowl of Eccentrics
Sosuke Kaburaya is a detective struggling to make ends meet. He meets Sara da Odin, a princess from another world with magic powers. A knight, Livia de Udis, comes to find her. Sara and Livia’s positivity begins to rub off on Sosuke and the neighborhood.