Absolute Duo
After a traumatic accident takes his loved one, Tor enrolls Koryo Academy, a school where every student has a weapon that’s their soul manifestation. Fueled by desire for revenge, Tor is dismayed to discover his soul is not a weapon... but a shield.
Blaze
Tor arrives at Koryo Academy with other Elcidae to train in the art of war; Tor's first battle is child's play compared to his living situation.
Tor and Julie face an unexpected hurdle at the end of their mock-battle tournament; Julie confronts Tor about someone from his past.
Lilith Bristol joins Tor's class and flaunts her status as an Exception; Tor and Julie go into town for some shopping.
The Rite of Sublimation has given Tor and his friends upgraded powers; Lilith has another proposal for Tor.
Lilith ropes her fellow students into fighting her in a battle royale; A mysterious figure shows up with his own plans for Lilith.