Ve škole Nilgiri Valley dochází k podivným událostem, patrně souvisejících s Vedantem, novým desetiletým žákem. Koná se sraz absolventů ročníku 2007 a bývalý student Adhiraj Jaisingh musí čelit následkům svých činů před patnácti lety. Když se ale cesty Vedanta a Adhiraje zkříží, situace se stává děsivou. Začíná se odhalovat ponuré tajemství, jež ohrožuje životy všech v areálu školy.