Ahsoka
Former Jedi knight Ahsoka Tano investigates an emerging threat to a vulnerable galaxy.
Part One: Master and Apprentice
A valuable prisoner escapes New Republic custody; a search for answers reunites two old friends.
Part Two: Toil and Trouble
Ahsoka and General Hera Syndulla travel to New Republic shipyards and make an unexpected discovery.
Hera tangles with New Republic politics while Ahsoka and Sabine Wren voyage to a distant planet.