The X-Files is the legendary drama series about FBI special agents who investigate cases called "X-Files," involving paranormal or unexplained phenomena.
Mulder and Scully investigate the strange deaths of members of a high-school graduating class in the Pacific Northwest.
Deep Throat
A test pilot who may have been flying aircraft made with alien technology disappears, and Mulder and Scully must defy their own government to find the truth.
Scully and Mulder discover a mysterious serial killer when they find that their current investigation is similar to an unsolved case from 1903.
Scully and Mulder search for a murderer who is half-man and half-beast with an appetite for human flesh.
Mulder and Scully investigate the deaths of two men believed to have been killed by a powerful psychokinetic force.