All Access PD: Grand Rapids
From homicide to patrol, cameras follow the detectives and officers of the Grand Rapids Police Department.
Fight Club
After the murder of a teenager, Grand Rapids detectives investigate the masked shooter, rumored to be another teen linked to a fight club.
Party Bus
After a gunfight on a party bus, Detective Katie Roszkowski — leading her first homicide case — must figure out how a brawl escalated to homicide.
A jail informant tips off Grand Rapids detectives to an accidental overdose that looks suspiciously like murder.
A stray bullet kills 15-year-old La'Kyijah Williams, but witnesses refuse to talk until a tip names a suspect. Is there enough proof to charge him?