American Chopper
American Chopper captures the day-to-day drama of Paul Teutul Sr. and his son Paul Jr. of Orange County Choppers, creators of the world’s most outrageous custom motorcycles, as they battle impossible deadlines and push the envelope of motorcycle design and fabrication.
The OCC crew travels to the Johnson Space Center for inspiration for a tribute bike to the space-shuttle program.