Back Arrow
Lingalind is enclosed by the Wall. The Wall covers, protects, cultivates, and nurtures the land. The Wall is God. One day in Edger, a village on the outskirts, a man named Back Arrow appears with no memory, claiming he came from outside the Wall.
Do Guys From the Sky Have Undies?
In a world fueled by one's conviction, one man falls from the sky. He claims to come from beyond the wall, though the world as we know it only exists inside.
Elsha discovers a hidden power, and the village is ruined for good; to protect everyone and find a new home, a sacrifice must be made.
Shu Bi has been scheming his rise to the top ever since he was little; in order to prove where his loyalties lie, he challenges Arrow with some hired help.