Bak met Miljuschka
In her brand-new show, Miljuschka takes you on a journey, this time through the world of baking. She makes the most delicious dishes and, of course, her famous cheesecake cannot be left out. In each episode, she shows how easily several creations can be made from one type of dough. You don’t have to be a master pastry chef to bake, and Miljuschka demonstrates this in her own raw and humorous way.
Dutch Tart Dough
Today, Miljuschka prepares two Dutch tarts: one with strawberries and one with crème brûlée.
Cake Batter
Today, the foundation is cake batter, and with this, Miljuschka first makes a lemon vanilla cake with rhubarb, and then she makes a chocolate ice cream cake with hazelnuts.
Miljuschka makes biscuit de Savoie today, and from that, she makes ladyfingers with a chocolate dip and a Charlotte Russe with raspberries.
Baking can also be done gluten-free, and so, Miljuschka makes a gluten-free dough. First, she makes a tartelette with lemon curd and egg white form, and after that, she makes a passion fruit cheesecake.
Miljuschka is making a brioche dough today. For her first dish, she uses the brioche dough to make a lobster roll with chive mayo, and for her second dish, she makes French toast with cinnamon.
Today, Miljuschka makes brittle biscuit dough as her base dough. She bakes a savory biscuit with cheese and chives first, and then she bakes a key lime pie with biscuit base.