After being betrayed by the Hero’s party, Red hopes to start anew by opening an apothecary in a small town. He wants to keep his past life secret, but it won’t be easy...especially when a beautiful adventurer from his past asks to move in.
Red enjoys the slow life, gathering medicinal herbs and saving to open a shop, while also keeping more complicated time of his life to himself; when a local boy falls ill, Red springs into action, which intrigues Rit when she hears of it.