Barakamon
Seishu exiles himself to a small island to recapture his passion for calligraphy after an unpleasant encounter with a critic. While this island hideaway appears to be a tranquil paradise, there are many surprises in store for the young artist.
Barakakodon
After an embarrassing public incident, a calligrapher sets off for an island in the country. There, he meets a young girl who introduces him to a world he has never seen before.