Based On A True Story
BDE
Ava and Nathan try to maintain appearances; Nathan is questioned by detectives at work; Matt asks for a meet.
Nathan struggles to keep his story straight; Ava and Nathan spar with Matt for creative control; Matt makes a new friend.
Ava, Nathan and Matt attend a true crime convention; a surprise panelist threatens the podcast; Nathan has a moral crisis.
After a shocking incident at CrimeCon, Ava and Nathan probe Matt for the truth; Matt takes matters into his own hands; Ruby forces Ava and Nathan out of their comfort zone.
Ava and Nathan attend a charity auction where new and old wounds are laid bare; Ruby gets closer to the truth; Ava does damage control.