Beach Flip
The teams renovate the kitchens, and everyone begins to feel the pressure once subcontractors get involved.
The teams have three days to complete the living room challenge, using inspiration pieces to bring designs to life.
The teams try to add as much value as they can during a guest bedroom and landing challenge; appraisers assess the midpoint prices of the beach houses.
In week six, the contestants must take on the bathroom renovations; teams must make a serious impact on their beach houses.