Berlin Station
BERLIN STATION is a contemporary spy series that follows Daniel Miller, an undercover agent who has just arrived at the CIA station in Berlin, Germany. Miller has a clandestine mission: to determine the identity of a now-famous whistleblower masquerading as "Thomas Shaw."
Station to Station
CIA’s Berlin Station becomes the target of leaks from an anonymous whistleblower, Daniel Miller is sent in to identify the whistleblower.
Frost, Robert, and Valerie track the suspicious activities of supposedly “reformed” terrorist while Daniel reconnects with his old friend Hector.
Station comes under scrutiny. CIA agents cover up a secret, bug a dinner with surprising results, and try to save an Saudi agent from being sent home to his death.
Daniel and Hector tap into Berlin's newspaper servers to trace the leaks. Robert pushes Daniel to pursue a new opportunity as he struggles to keep his personal life.
Hector pursues a new leak which Daniel works to discredit. Valerie spies on girls who have ties to the Iosavas. Frost struggles to repair his marriage.
Frost rushes to complete an operation pertaining to the Iosavas, but puts Clare’s life in danger doing so. Hector tries to stop the operation for Clare’s safety.