Best Friends Whenever
When their aspiring scientist friend Barry's invention goes awry, best friends Cyd and Shelby gain the power to leap forward and backward in time whenever they want – and even sometimes when they don’t! Now, they must learn to master their newfound power to navigate high school, life and Shelby's mischievous twin brothers.
Cyd and Shelby have trouble studying for an upcoming history test and try to jump ahead in time to steal the test questions; Barry and Naldo try to replicate time travel.
When Cyd and Shelby change the past so that Barry can meet his science hero, they go back to a time in which Naldo and Barry are rock musicians instead of aspiring scientists.