The Sleepers
Twelve years after fleeing communist Prague, a couple returns only for the husband to disappear.
Marie decides to give Gerald a second chance and learns more than she bargained for about Viktor.
Marie enters the Soviet military zone in search of clues to Viktor's whereabouts, but is left horrified.
Marie traverses the city in disguise as she closes in on the truth about the night of the accident.