Bizarre Foods
Andrew heads to Rome for tastes that stand the test of time. He feasts on lamb brains and veal intestine in the shadow of an ancient dump, eats cheese aged in millennia-old caves, and nets eel with Rome's last eel fisherman.
Andrew Zimmern heads to gleaming and gritty Dubai in the United Arab Emirates. He learns the secrets to milking camels, fermenting fish in the desert sun, making musical organ-meat mush, and finding manna from heaven at the spice market.
Andrew Zimmern heads to Panama City, Panama, one of the world's crossroads. He feasts on chicken-foot souse and iguana meat and eggs. Then, he hits the street for beef lung and aphrodisiac smoothies before noshing on Chinese-Panamanian kosher cheese.