Black Bird
Inspired by actual events. As Jimmy Keene begins a 10-year prison sentence, he gets an incredible offer: If he can elicit a confession from suspected killer Larry Hall, Jimmy will be freed. Completing this mission becomes the challenge of a lifetime.