Bocchi the Rock!
Hitori Gotoh, aka Bocchi-chan, plays guitar in hopes of joining a band. And while she’s famous online, what’s holding her back is that she’s incredibly introverted. That is, until a desperate drummer gets Bocchi-chan out of her shell and onto the stage.
Lonely Rolling Bocchi
Introverted Bocchi takes up the guitar in hopes of meeting friends, but her social anxiety is not so easily conquered.
Bocchi struggles to sell concert tickets, then a chance meeting may be just what she needs.