Bosé
Following the decades-long career of barrier-breaking Spanish singer and songwriter Miguel Bosé.
A young Miguel is in a relationship with Bárbara Nascimbene; on the verge of starting a family, an accident changes it all.
Te Amaré
Miguel records "Te amaré" and publishes his fourth album, "Miguel"; before the launch, he goes to NY to study dance, where he shares his days with a great love of his life.
Miguel faces a personal crisis, his creative paralysis translates into a greatest hits album; Miguel searches for inspiration at one of his friend's house.
Miguel changes his look and it's a revolution; it is the end of the teen idol and the birth of a mature artist.
Miguel and his partner have a crisis; the media spread lies about him, and he decides to disregard the false accusations.