Jake hits on an attractive medical examiner at a crime scene and holds up the autopsy report; Amy's purse-snatching case is stalled when the sketch artist is out sick.
Jake vows to get revenge when a detective from Special Crimes takes over his nearly solved murder case; Captain Holt and Gina help Terry.
Unhappy Amy must wear a costume to go on patrol with Charles; Jake bets Holt he can steal his Medal of Valor.