Zapustit kořeny
Ben a Cristi Dozierovi pomáhají majitelům domů zapustit kořeny v jedinečných prostorách v Pagosa Springs v Coloradu.
Ben a Cristi se ujmou domu manželského páru s růžovou štukovou omítkou a pomocí přírodních materiálů vytvoří horské útočiště ve skandinávském stylu.