Carême
Sledujte vzestup první kulinářské celebrity na světě, kuchaře Antonina Carêma, ale zároveň i to, jak se stane se špehem v napoleonské Francii, kde všemu vládnou intriky. Jeho kuchařské umění a svůdné kouzlo z něj činí dokonalou zbraň v boji o moc.