Celtics City
Kapitola I: Otcové zakladatelé
Celtics se pod vedením Boba Cousyho a Billa Russella stávají dynastií NBA, ale rasové napětí v Bostonu i mimo něj předznamenává bouřlivé období.
Kapitola II: Žádné konečné vítězství
Bill Russell se na pozadí odporu vůči svému angažmá za občanská práva zapisuje do historie jako první černošský trenér v profesionálním sportu.
Kapitola III: Vše v trapu
Celtics v 70. letech v prostředí rasových nepokojů získávají dva tituly a ke konci dekády draftovali hvězdu státu Indiana Larryho Birda.
Larry Bird pozvedne Celtics a NBA, která se potýká s problémy, k novým výšinám, ale vnitřní neshody ohrožují další potenciální dynastii.
Epická rivalita Larryho Birda s Magicem Johnsonem uchvacuje sportovní svět. V roce 1986 pak vše změní nepředstavitelná tragédie.
Tragická smrt Lena Biase vrhá na Celtics stín. Odchod Larryho Birda do důchodu v roce 1992 uzavírá kapitolu týmu i celé NBA.