Co rok vzal
Jste srdečně zváni na nejveselejší večírek roku. Průlomový komediální speciál se vrací s hvězdnou sestavou nejzábavnějších žen roku a bouřlivě se loučí s rokem 2021. Moderuje Yvonne Orji (Insecure) a s hudebním vystoupením Alessie Cary. Co rok vzal si dělá legraci a připíjí na vše od Hot Vaxx Summer do Zoomu.
Sbohem a na neshledanou, roku 2020. V tomto zábavném, absurdním, optimistickém komediálním speciálu se sedm komiček bez servítků loučí s rokem, který jako by nikdy neměl skončit. Phoebe Robinsonová (2 Dope Queens) a parta úžasně vtipných žen se loučí s největšími konceptuálními katastrofami roku 2020, od policajtů v televizi po nezávazný sex.