Concordia
The AI-driven town of Concordia is due to expand to Germany for its 20th anniversary.
Oliver Miller, more than a lonely analyst, is leaking private data from Concordia.
The German launch nears which leads to Isabelle discovering that Concordia's birth was no coincidence.