Cooking with Wine
Jihofrancouzské vinice na vás čekají s pokrmem Civet de Sanglier od šéfkuchařky Kate Hill.
Šéfkuchařka Kate Hill připravuje pokrm Agneau, Artichauts et Citrons Confit, glazovaný růžovým vínem v peci na dřevo.