Crimes Gone Viral
Run With It
At an aquarium, thieves snatch a shark from an open tank and make a break for it; two inmates make a clever escape by hiding in garbage cans.
A young woman walks home after a family gathering; a young woman goes out to get cold medicine; with no warning, danger strikes, and both women are kidnapped.
A gunfight erupts when a mother and daughter are forced to defend their business from an armed robber; a man who tries to rob a martial arts instructor quickly realizes he has messed with the wrong person.
A robber attempts to hold up four young men at gunpoint, but he's in for a surprise when his victims fight back; a man with a shotgun storms into a garage but is outmatched by an employee who won't back down.
An afternoon motorcycle ride turns into a violent road rage incident when a couple is attacked by an angry driver; when a young woman working alone is robbed at knifepoint, she bravely fights back, fending off her assailant.