Na rodině Vanderhouvenových není nic zvláštního až na to, že prokletí promění milujícího manžela a otce Alexe v kámen. Kvůli jeho záchraně jeho žena a děti podstupují vzrušující dobrodružné výpravy, aby navrátili staré artefakty ukradené jejich předkem.