Highway to Hell
The Last Ride
Truck driver Bob Nelson is on the verge of completing his final cross-country ride and returning home to celebrate his 25th wedding anniversary; when he fails to show, police discover his abandoned truck and a crime scene that raises questions.
Dr. Gulam Moonda and his wife, Donna, are approached by a gunman while they're on the Ohio Turnpike.