Dear Killer Nannies
Juampi, Pablo Escobar's son, has an atypical childhood and lives surrounded by hitmen who work as his nannies. He idealizes his father, considering him a benefactor, but as he grows up, he learns that his father is, in fact, a criminal. Over the years, he will have to face the burden of his surname and decide whether he wants to continue the family legacy or start a new life from scratch.