Devil in the Details
A rural Tennessee town is shocked when 18-year-old Laura Salmon is found bludgeoned to death in a field.
Jeff Brisebois is found shot to death in his Hawaiian home and police soon find there is an island full of suspects to investigate.
Police are led in the wrong direction in the investigation of a single mother's death.