Dice
When trying to buy a wedding gift for Carmen's brother, Dice is distracted by the casino, then must rush around to make it to the ceremony on time.
Ego
Spurred on by the results of a sex quiz, Dice is determined to make Carmen "boil" in bed; Adrien Brody wants to shadow Dice.
When a plaster mold of his penis goes missing, Dice gets upset; Criss Angel uses his magic against Dice for dinging his Lamborghini.
After learning that Carmen is still receiving alimony, Dice tries to get work, but the early morning meeting proves difficult.
Milkshake uses an alias at a steakhouse to imply mob connections; a Hollywood agent replaces Dice as manager of his son's band.