Kirby Mazrachiová zažila před lety brutální útok, což ji poznamenalo tak, že žije v nestabilní realitě. Dozví se, že jedna nedávná vražda souvisí s jejím napadením, a spojí se se zkušeným reportérem Danem Velazquezem ve snaze porozumět své proměnlivé přítomnosti a vyrovnat se s minulostí.