The Girl From Plainville
"The Girl From Plainville" is inspired by the true story of Michelle Carter's unprecedented "texting-suicide" case.
Star-Crossed Lovers and Things Like That
A teen's death by suicide unearths painful questions for his family and reveals a complicated, mostly virtual relationship with a young woman who may hold the answers.
Assistant District Attorney Katie Rayburn is reluctantly enlisted to pursue possible charges against Michelle; Michelle is torn between a new friend and Conrad.