Douglas Is Cancelled
Douglas Bellowes, a respected broadcaster and raconteur whose career is threatened after he makes an ill advised joke.
The furore around the joke continues; Douglas needs to be coached on how to handle the questions he's facing.
Madeline and Douglas's first encounter three years ago took an unexpected turn, but there are explosive consequences as a result in the present day.
The practice interview is underway as Douglas faces a battle with a woman who understands him better than he ever suspected.